مقالات آرشیو خبر ها
رونالدو یوونتوس را به چه چیزی دعوت كرده است؟!

رونالدو یوونتوس را به چه چیزی دعوت كرده است؟!

 

كریستیانو به طرز باور نكردنی مثبت‌اندیش و خوش‌بین است. شاید نباید جز این نیز او انتظار داشت چراكه در غیر اینصورت هرگز نمی‌توانست به جایگاه بی‌بدیلی كه در فوتبال دنیا دارد دست پیدا كند.

 

ماسیمو پاوان روزنامه‌نگار و نویسنده نزدیك به باشگاه یوونتوس در یادداشتی ستایش‌آمیز، از كریستیانو رونالدو و نوع نگاه حرفه‌اش در فوتبال نوشته است.

 

كریستیانو به طرز باور نكردنی مثبت‌اندیش و خوش‌بین است. شاید نباید جز این نیز او انتظار داشت چراكه در غیر اینصورت هرگز نمی‌توانست به جایگاه بی‌بدیلی كه در فوتبال دنیا دارد دست پیدا كند. اظهارات اخیر او در گفتگو با روزنامه Marca بازتاب فراوانی در رسانه‌های ایتالیایی داشته و روزنامه‌‌ها و سایت‌ها در كنار كاربران در شبكه‌های اجتماعی به تحسین گفته‌های او در مورد یوونتوس و فوتبال ایتالیا پرداخته‌اند و سخنان فروتنانه و تأكیدات امیدوار كننده رونالدو برای كمك به یوونتوس در راه رسیدن دوباره این باشگاه به قله فوتبال اروپا را تمجید كرده‌اند.
او در گفتگو با این روزنامه اسپانیایی یكبار دیگر مهارت‌ها و شخصیت منحصر به فردش را به همه نشان داده است. به تصویر كشیدن اتمسفر تیم یووه و به نیكی یاد كردن از باشگاه، بازیكنان و فوتبال ایتالیا آنهم در حالیكه همه از علاقه او به مادرید خبر دارند چیزی فراتر از یك قدرشناسی متعصبانه به حساب می‌آید.
جملات كریستیانو رونالدو را احتمالاً همانند بسیاری از طرفداران یوونتوس در سرتاسر دنیا مطالعه كرده‌اید. او در بخشی از صحبت‌هایش به واقعیت‌هایی غیر قابل انكار برای دستیابی به جام قهرمانی در اروپا اشاره كرده است. صریح، منصفانه، منطقی و البته با چاشنی یك تلقین حرفه‌ای! او كه سابقه قهرمانی در اروپا را در كارنامه‌ ورزشی‌اش دارد یك حقیقت محض را به تمام خانواده بیانكونری یادآوری می‌كند. امسال یا سال آینده قهرمان شدن مهم نیست، مهم این است كه «بخواهیم» . تنها در پرتو همین كلیدواژه است كه موفقیت دیر یا زود به استقبال ما خواهد آمد. 
او بر خلاف روال شیوه رایج در فوتبال قول قاطع برای قهرمانی نمی‌دهد، بلكه همانطور كه همیشه اشاره كرده جز به «پیروزی» فكر نمی‌كند. همین اندیشیدن به پیروزی است كه رویاها را محقق می‌كند.
رونالدو به خوبی می‌داند كه امسال نیز انتظارات از او و یوونتوس بسیار است. پس به لزوم تبعیت از دستورات تاكتیكی سرمربی یووه اشاره می‌كند تا به بازیكنان جوان یووه و سایر هم‌تیمی‌هایش نشان دهد كه حتی ستاره‌ای استثنایی چون او نیز به فوتبال منهای حاشیه با اطاعت و حمایت از سرمربی باور دارد.
خلاصه آنكه رونالدو می‌خواهد یكبار دیگر پیروز و برنده باشد؛ او خواهان تازیخ‌سازی با یوونتوس است و با این تیم بالاترین عناوین را نشانه رفته است. او از قول قهرمانی سخن نگفته اما انرژی مثبت او به وضوح بوی خوش قهرمانی را از هم‌اكنون به تورین آورده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: